środa, 25 września 2013

Czas na herbatkę / Tea Time

Betik podzieli się z Wami pomysłem na niezwykłą herbatkę :-)
Betik shares her idea for a special tea :-)


"Spontanicznie postanowiłam odwiedzić koleżankę. Chciałam zabrać ze sobą dobrą herbatkę. Już, już miałam wychodzić gdy pomyślałam, że fajnie byłoby tę herbatkę w coś zabrać. Pobiegłam do swojego pokoiku po jakieś opakowanie ale jedynym co znalazłam była szara torebka. Stwierdziłam, że muszę ją jakoś rozweselić. Szybciutko wyjęłam kilka skrawków papieru z pudełka Lemonade, poprzymierzałam, podocinałam i wyszło mi takie ubranko:
"I made a spontaneous decision to visit my friend. I wanted to take a good brand of tea with me. I was just about to leave when I thought it would have been nice to put the tea into some packaging. I ran to my room for something, but the only thing I found was a kraft bag and I decided to cheer it up a bit. I quickly took out pieces of paper from my Lemonade box, measured, cut down and got this gift bag:


Dodałam kosteczki 3D pod poszczególne warstwy i kawałek ozdobnej tasiemki, a jako wisienkę na torcie, w centralnym miejscu kompozycji umieściłam motyw filiżanki – z herbatką znajdującą się w środku tworzą duet idealny!
I added some 3D dots between the layers and a piece of decorative ribbon as the cherry on top. I put a teacup image in the centre - it makes a perfect duo with the tea inside the bag!




Na koniec jeszcze zagięłam pozostały skrawek kraciastego papieru, nakleiłam ozdobny border i powstał mały tag, wewnątrz którego mogłam narysować uśmiech.
Uwielbiam takie impulsy... Zwyczajna herbatka już nie jest taka zwyczajna :-)

To finish my bag, I folded the remaining scrap of the plaid paper,added the decorative border, thus creating a small tag inside of which I could draw a smiley. I love such impulses...an ordinary tea not so ordinary anymore :-)


Całość zajęła mi może z 15min (choć pewnie dałoby się krócej, gdybym była bardziej zdecydowana :-))"
The whole process took me about a quarter (though I guess it could be even less if I were less hesitant :-))" 




Do wykonania takiego ozdobnego opakowania wystarczą Wam:
To make such a decorative gift bag you'll need only:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com