piątek, 27 września 2013

Jabłkowe pudełko po zapałkach / Apple match box

Wszystkich miłośników maleńkiej sztuki zaprasza Anuszka :-)
Anuszka welcomes all fans of tiny art :-)


"Już od jakiegoś czasu nie alterowałam pudełek po zapałkach, więc postanowiłam, coś z tym zrobić  :-) Znalazłam małe, dekoracyjne jabłko i to zapoczątkowało powstanie małego shadowboxa o tematyce jabłek. 
"I haven't altered match box for some time so I decided to do something about it. :) I found a small apple decoration and this started the creation of a small shadowbox about apples. 
 
 
Głównymi elementami tego pudełka po zapałkach była kawałki papieru z kolekcji Romantic Melody i Vineyard. Najpierw przykleiłam je do pudełka, a następnie dodałam listki wycięte z arkusza Victorian Garden oraz małe jabłuszko. 
Thw main components of this match box were the pieces of Romantic Melody and Vineyard collections. First I glued them to the box and later I added leaves cut out from the Victorian Garden sheet and a tiny apple.
 
 
Wewnątrz pudełka znajduje się maleńki obrazek, który znalazłam i wydrukowałam z internetu. Żeby podkreślić jabłka, użyłam Glossy Accents. 
Inside the box there is a tiny picture which I found in the Internet and printed out. To emphasise the apples I used Glossy Accents. 
 
 
Myślę, że to maleńka i słodka ozdoba, którą można postawić na biurku i to właśnie zamierzam z nią zrobić. A jak jest z Wami: alterować, czy nie alterować, oto jest pytanie? :-)"
I think it's a tiny and cute ornament to put on your desk and that's what I'm going to do with it. And what about you: to aler or not to alter, that is the question? :-)"


Do zrobienia swojego pudełeczka Anuszka użyła:
To make her small box Anuszka used:

2 komentarze:

Unknown pisze...

Stanowczo TAK! Kapitalny drobiazg. =)

angel pisze...

Anuszka, od razu wiedziałam, że to Twoje cudo!

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com