poniedziałek, 2 września 2013

Delikatnie z czernią? / Delicately With Black?

Po wekeendzie Betik wita Was również ślubnie :-) 
Betik welcomes you after the weekend, and also with a wedding card :-)

"Kiedy przygotowywałam zeszyt dla mojej córki na szkolne wyzwanie (trwające aktualnie na naszym drugim blogu) zestaw czerni i bieli tak mnie wciągnął, że nie mogłam się oprzeć, żeby nie kontynuować tego tematu :-) Powstała więc kartka ślubna, tyle, że  wersji zdecydowanie bardziej 3D. 
"While I was creating the notebook for my daughter for our school challenge (currently on at our challenge blog) I got so inspired by the black&white combo I just couldn't resist the temptation to continue :-) And so I made a wedding card, only much more dimensional.



Do czarno-białego papieru nutowego dołożyłam odrobinę czerni dla kontrastu ale oczywiście wszystko "pomaziałam" białym gesso, żeby nadać całości lekkości i delikatności. Użyte kwiaty również są bardzo delikatne w kolorze (te z masy plastycznej nawet bez koloru). 
I added some contrasting black to the b&w music score paper, but of course I daubed everything with white gesso to add some lightness and delicacy. The flowers I used are also very subtle in colour (the clay ones even without colour).





Jedynym mocniejszym akcentem tej kartki jest stempel z twarzami pary młodej, użyłam go chyba po raz pierwszy ale już wiem, że na pewno nie ostatni :-) 
The only bold accent of the card is the newlyweds silhouette - I've used it for the first time but I know it won't be the last :-)



Ostatnim elementem składowym jest adekwatny do okazji napis. Pochodzi z całej składanki "mini słów" na każdą okazję i jest stworzony pewnie z myślą o mnie bo jak zacznę rozkładać i układać różne kompozycje na swoich pracach to na napisy najczęściej nie zostaje mi już miejsca. 
The last element is the proper sentiment. It comes from the mini-sentiments set, with sentiments for all occassions and it was created for crafters like me, as when I start composing various designs on my creations, I usually lack space for the sentiment.



Bardzo polubiłam tę kartkę... jest taka "moja":-) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba... Miłego tygodnia :-))
I love how this card turned out...so "mine"  :-) I hope you'd like it too...
Have a nice week :-))"


Betik wykorzystała te produkty:
Betik used these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com