środa, 4 września 2013

Ozdoba w stylu vintage / A Vintage Embellishment

Dla miłośników stylu retro Anuszka ma dzisiaj wyjątkową ozdobę:
For all retro style fans Anuszka has a special decor tag:


"Kilka dni temu znalazłam starą zawieszkę od ubrań i postanowiłam przerobić ją na ozdobę w stylu vintage. Wzięłam kolekcję Vintage Basics i ochoczo zabrałam się za cięcie kawałków papieru. 
"A few days ago I found an old clothes tag and I decided to turn it into a vintage embellishment. I took the Vintage Basics collection and eagerly started to cut bits and pieces of paper. 
 
 
Najpierw zapełniłam tło przypadkowo przyklejając kawałki papieru do zawieszki. Następnie dodałam stare zdjęcie kobiety, ptaki i znaczek pocztowy. Doszłam do wniosku, że brakuje koloru na mojej pracy, więc dodałam naklejkę i odręcznie narysowane czerwone linie. 
First I completed the background by randomly gluing pieces of paper to the tag. Then I added an old picture of a women, birds and a stamp. I came to a conclusion that some colour is missing and decided to add a sticker and hand-drawn red lines.
 
 
Ostatnim krokiem było przywiązanie kawałka sznurka i moja ozdoba była gotowa! 
The last step was to attach a piece of string and my embellishment was finished! 
 

 
Czy Wy zbieracie dziwne kawałki tektury albo zawieszki od ubrań i przerabiacie je na coś zupełnie nowego? To świetna zabawa i szczerze ją polecam!"
 Do you collect strange pieces of cardstock or clothes tags to turn them into something completely new? It's great fun and I highly recommend it!"


Na zawieszce Anuszki możecie odnaleźć:
In Anuska's tag you will find:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com