piątek, 4 października 2013

Lećmy! / Let's Fly Away!

W sentymentalną podróż wybrała się dziś Anuszka:
Anuszka goes on a sentumental journey today:
 
 
Minęło dużo czasu, kiedy ostatnio używałam kolekcji "After the Rain", więc postanowiłam zrobić coś małego i sentymentalnego. Postanowiłam oprawić stare zdjęcie z pierwszego dnia w szkole mojego starszego brata stojącego z naszą mamą i babcią. 
It's been a long time since I used the "After the Rain" collection so I decided to make something small and sentimental with it. I used an old photo of my elder brother's first day at school, in which he's standing with our mum and grandma. 
 
 
Bazą tej ramki są papiery z kolekcji "Color Explosion" i "Vintage Basics". Następnie wycięłam chmurki i elementy, aby przyozdobić projekt. Jako ostatnie przykleiłam elementy przypominające kształtem strzałki, które dodają nieco koloru do projektu.
The basis of the frame are piece of paper from the "Color Explosion" and "Vintage Basics" collections. Then I cut out some clouds and elements to embellish the project. The last touch were some arrow-like shapes which bring a bit of colour to the design.



Kocham używać starych rodzinnych zdjęć. To jest zawsze bardzo kreatywne! Szczególnie, jeśli można coś zrobić na nasze wyzwanie w tym miesiącu ;-)
I love using old family photos. It's always very creative! Especially when you can  make something for this month's challenge ;-)


Anuszka wykorzystała te produkty:
Anuszka used the following products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com