środa, 23 października 2013

Widok na jesień / An Autumn View

Betik uwieczniła piękną polską Złotą Jesień :-)
Betik wants to preserve the beautiful Polish Golden Autumn :-)



"Takiej jesieni się nie spodziewałam :-) Ciepło, miło, kolorowo... Ach, oby jak najdłużej! Ten nastrój udzielił się w mojej dzisiejszej inspiracji. Na LO, które przygotowałam, uwieczniłam widok jaki codziennie mi towarzyszy kiedy spoglądam przez okno w kuchni. Albo kiedy wyjdę przed dom :-) Może nie ma tam jeszcze wszystkich kolorów jesieni, ale że szybko będą, nie mam wątpliwości.
"I haven't expected such autumn :-) It's warm, nice and colourful...may it last long! This mood prevails in my today's creation. In the LO I made I  presented the view I see everyday while looking out of the kitchen window. Or when I go outside :-) There may not be all autumn colours yet, but they'll soon be there, I'm sure.


Oprawa to prawdziwy miks papierów z różnych kolekcji Lemonade, gdzieniegdzie potraktowany gesso, plamami zrobionymi przy pomocy torebek z herbaty i kropeczkami z mgiełek. 
The bacground is made of a true mix of various Lemonade papers, here and there touched with gesso, teabags stains and mist sprays.



Wprawne oko dojrzy też tu i ówdzie odbity delikatnie motyw liści - nieodłącznego atrybutu jesieni, który dodatkowo pojawia się w niektórych miejscach jeszcze w postaci listków wyciętych wykrojnikiem. 
An expert eye would surely notice delicatel stamped leaves images - that inseparable autumn feature that I also repeated with die-cut leaves.


Tytuł powstał z samoprzylepnych literek alfabetu z kolekcji Summer in the Country, którego oryginalny czerwony kolor zmieniłam dzięki farbom. 
I used Summer in the Country sticker alphabet to make the title, first changing the original red with some paint.



Nie wiem jak wy, ale choć ja nie przepadam za jesienią to w takich jej okolicznościach każdy dzień jest dla mnie prawdziwym darem."
I don't know about you, but even though I don't favour autumn, such aura makes every day a true gift for me."


Na jesiennym LO Betik znajdziecie te materiały:
You can find these products in Betik's autumn LO:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com