poniedziałek, 2 grudnia 2013

Świąteczny czas / Christmas time

Wraz z początkiem grudnia zaczynamy serię świątecznych inspiracji - Anuszka ozdabia okno :-)
With the beginning of December we begin a series of Christmas inspiration - Anuszka decorates her windows :-)



"Jak tam Wasze przygotowania do Bożego Narodzenia? Postanowiłam zrobić małą ozdobę do zawieszenia w oknie. 
"How are your preparations for Christmas? I decided to make a small ornament to hang in my window.
Najpierw wycięłam kółko, które ozdobiłam wyciętymi gwiazdami betlejemskimi. Nadałam im warstw z odrobiną taśmy piankowej, aby dodać im nieco wypukłości. Trochę brokatu je rozjaśniło. 
First I cut out a circle which I embellished with cut out out poinsettias. I layered them with a bit of foam tape to give them a bit of dimention. Some glitter brightened them up.
Następnie dodałam odrobinę błysku dzięki kryształowemu klejnotowi. 
Then I added a bit of sparkle with a crystal jewel. 
Ostatnim punktem programu był stempel ze świątecznymi życzeniami i kawałek wstążki. 
The final touch was a stamp with Christmas wishes and a piece of ribbon. 
Całość była niezwykle łatwa do zrobienia i mam nadzieję, że się Wam spodoba!"
It was really easy to make and I hope you'll like it!"
Do zrobienia ozdoby Anuszka użyła: 
To make her embellishment Anuszka used:

1 komentarze:

Daria pisze...

Śliczna..

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com