środa, 4 grudnia 2013

Pakowanie ze stemplem / Packaging With A Stamp

Dzisiejszą inspirację przedstawia Fasoolka:
Today's inspiration comes from Fasoolka:


"W ramach inspiracji świątecznych chciałam Wam pokazać, że można zapakować prezent nie mając pod ręką specjalnego świątecznego papieru.
W tym celu wykorzystałam zwykłą białą kartkę A4, całość ostemplowałam moim ulubionym gwiazdkowym stemplem używając granatowego tuszu. 
"Within my inspirational post I'd like to show you how you cna wrap up a gift if you haven't special paper at hand.
I used just ordinary printer paper in A4 size and stamped it all with my favourite star background stamp using navy blue ink.
 
 
Następnie zapakowałam prezent, związałam czerwonym sznurkiem i dodałam bilecik, a właściwie 3 żeby troszkę rozweselić całość. Na koniec taka mała "wisienka na torcie" w postaci mini bombeczki. 
Then I wrapped up my gift, tied with red string and added a tag, or rather three to brighten up the whole. And finally a cherry on top" a tiny Christmas bauble.
 
 
W ten sposób można dość szybko i miło, bez zbędnego biegania po sklepach zapakować gwiazdkowe prezenty".
Thus you can wrap up your Christmas presents quite fast and nice, without unnecessary running around shops."


Fasoolka wykorzystała te produkty:
Fasoolka used these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com