piątek, 28 marca 2014

Chwile ulotne jak motyle / Transitory Moments

Dzisiaj Betik utrwala chwile, bo czas tak szybko płynie...
Today Betik preserves moments as time goes by so quickly...



"Czas płynie tak szybko... Dzieci jeszcze wczoraj takie maleńkie, dziś już maszerują do szkoły. Z dnia na dzień stają się coraz bardziej dorosłe. Nie zostało nam nic innego jak chwytać przelotne momenty teraźniejszości w kadrze i zatrzymywać na dłużej. I o tym jest moja dzisiejsza praca :-) O zatrzymanej chwili. Można by powiedzieć, że to rodzaj oprawionej "sweet foci":-) 

"Time flies...Children so small yesterday, today they go to school. They grow more and more mature every day What else can we do than seize the moments and keep them in photos. And that what my today's creation is about :-) About a preserved moment. You can call it a framed "sweet pic" :-)



Podstawą mojego LO jest niebieski papier w drobne kwiatuszki ale jego słodycz przełamałam mediami, które z pewnością dodały nieco pazurka. Dodatki to drobne skrawki innych papierów oraz kwiaty. 
The background for my LO is th blue flowers paper, but I broke the sweetness with media that certainly made it bolder. I used scraps of papers and flowers as embellishments.





Wspaniale nawiązują do tytułu, którym uczyniłam jeden z cytatów dostępnych w Lemonade :-)
The flowers refer also to the title of the LO - a quotation stamp from the Lemonade offer :-) 




Dodałam też dyskretny motyw postarzanego ceglastego murku, który przewija się w różnych miejscach mojej pracy. A przysłowiową "kropką nad i" są motylki przelatujące przez kartkę zgodnie z maksymą tytułu mojego posta ;-)
I also added a subtle motif of the distressed brick wall here and there in the background. And butterflies flying over the page as the title of the post suggests ;-) dot the "i" :-)


Mam nadzieję, że wam się spodoba mimo, że nieco inaczej niż zwykle :-)."
I hope you like it though it's not so "mine" as usually :-)"


Mediowe LO Betik powstało z tych produktów:
Betik's media LO was made using these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com