środa, 26 marca 2014

Pudełko po męsku / A Masculine Box

Dzisiaj mam dla Was inspirację w męskim stylu :-)
Today I'd like to share some masculine inspiration :-)


Prace dla mężczyzn bywają trudnym tematem - zawsze jest kłopot z kolorami i kwiatami (użyć, czy nie?) :-) Jednak odpowiednie papiery rozwiązały dla mnie ten problem tak, że praca nad urodzinowym exploding-box'em stała się prawdziwą przyjemnością :-)
Masculine creations can be a difficult matter - there's always a problem with colours and flowers (use them or not?) :-) But proper papers solved the problem for me so that making this birthday exploding box a true pleasure :-)


Pudełko ozdobiłam jak kufer podróżny. Połączyłam w nim wzory papierów, które w moim przekonaniu idealnie nadają się do prac męskich - jeans, drewno, gazeta, nuty, jest też trochę marynarskich pasków. Z papieru wycięłam okucia, paski i sprzączki, a stemplami nastemplowałam szwy:
I decorated the box as a traveller's chest. I combined the patterns I concern perfect for masculine creations - denim, wood, newspaper, music sheet, and some marine stripes too. I cut out paper corners, belts and buckles and stamped some fake stitches:


Problem kwiatów rozwiązałam w ten sposób, że jeden wycięłam wykrojnikiem z jeansowego papieru, a drugi spryskałam mgiełką tak, że wygląda jak metalowy. Dodałam do nich kartonowe trybiki i żarówkę, by kompozycja nie była zbyt romantyczna :-)
I solved the flower problem by die-cutting one from the denim paper and misting the other so that it looks metallic. I also added some chipboard gears and a bulb to make it look less romantic :-)


Wnętrze pudełeczka wypełniły wzory papierów z kolekcji Vintage Basics:
The inside of the box is filled with the Vintage Basics papers:


Centralnym elementem jest oczywiście torcik, również zdobiony trybikami, dla równowagi z kwiatami :-)
The central element is of course the birthday cake, also decorated with gears to balance the flowers :-)


Jak widać, odpowiednia kombinacja papierów może nadać właściwego charakteru każdej pracy :-)
As you can see, a proper combination of papers can add proper character to any creation :-)


Do pudełka wykorzystałam te materiały:
I used the following products to make the box:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com