poniedziałek, 17 marca 2014

Wiosenna kartka / A Spring Card

Czujecie wiosnę w powietrzu? Fasoolka z pewnością tak :-)
Can you feel the spring in the air? Fasoolka surely can :-)


"Wiosna jest niezwykle inspirująca, dlatego wpadłam w wir robienia kwiatów. Na dzisiejszy post przygotowałam karteczkę z białą peonią w roli głównej. 
"Spring is so inspiring, and so I threw myself into making flowers. For my today's post I created a card featuring white peony.


Zrobienie kwiatka jest bardzo proste, wycięłam kółka dziurkaczem o 2 średnicach, a następnie po kolei przyklejałam każdy płatek. Dodałam jeszcze klika mniejszych kwiatuszków tworząc "lekki" bukiet. Całość starałam się utrzymać w odcieniach nieba. 
Making the flower was easy, I just punched several circles of in two sizes and then layered each individual petal. I also added a few tiny flowers, composing a light bouquet. I tried to keep the whole in the sky blue tones.


Może ktoś się uśmiechnie :-) ".
Perhaps it'll make someone smile :-)"


Wesoła kartka Fasoolki powstała z tych materiałów:
Fasoolka's cheerful card was made using these supplies:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com