środa, 19 marca 2014

Inspiracje z natury / Nature Inspirations

Na blogu Lemonade robi się coraz wiosenniej! Dzisiaj - za sprawą Anuszkowej zawieszki:
It's feels more and more like spring on the Lemonade blog! Today - it's thanks to Anuszka's hanger:


"Wiosna jest w powietrzu! I pomimo tego, że pada już od kilku dni, czuję, że jest ona tuż-tuż. :-) To zainspirowało mnie do użycia naturalnych elementów i włączeniu ich do mojego nowego projektu. Zebrałam mech i gałązki i użyłam ich, aby stworzyć ładną, starociową zawieszkę.
"Spring is in the air! And even though it's been raining for a couple of days now I can see it's almost here :-) This inspired me to use some of the natural elements and incorporate them into my new project. I collected some moss and twigs and used them to make a nice, vintage hanger.
 
 
Bazą mojego projektu jest kawałek papieru z kolekcji Vintage Basics. Chciałam aby projekt był przejrzysty, więc składa się on z trzech okrągłych kompozycji.
Pierwszą z nich jest rozetka z malusieńką butelką i małym kwiatkiem. 
The basis of my project is a piece of Vintage Basics paper. I wanted to keep the design clear so it consists of three circular compositions.
The first one is a rosette with a tiny bottle and a small flower.


Drugą jest papierowy ptak siedzący na gałęzi.
The second one is a paper bird sitting on a brach.


Ostatnią jest odrobina mchu, którą uformowałam tak, aby stworzyć gniazdo i włożyłam do środka papierowe jajka.
Aby całość była bardziej vintage i botaniczne, dodałam kilka słów wyciętych z tego samego papieru co baza.
The last one is some moss which I formed into a nest and put some paper eggs inside.
To make it more vintage and botanical I added some words cut out from the same piece of paper as the basis.


Podoba mi się, jak wyszła całość i mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia czegoś bardzo vintage i połączenia z naturalnymi elementami. Dodają niesamowitego piękna Waszym projektom."
I love how it turned out and I hope I've inspired you to create something very vintage and combine it with natural elements. They add incredible beauty to your projects."




Do zrobienia swojej zawieszki Anuszka użyła:
To make her hanger Anuszka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com