piątek, 21 marca 2014

Wiosenna rocznica / A Spring Anniversary

W pierwszym dniu wiosny Zielonooka inspiruje piękną kartką rocznicową :-)
On the first day of spring Zielonooka brings a beautiful anniversary card :-)


"Poproszona zostałam o stworzenie kartki z okazji 50 rocznicy ślubu, początkowo nie miałam bladego pojęcia jakie papiery wybrać i czy to ma być coś w jasnej tonacji czy może ciemnej. Ale w pewnym momencie przyszło mi do głowy, że prócz imion zamieszczę także datę ślubu i z pewnością spostrzegliście rok 1964 - rok w którym to owi Jubilaci przysięgali sobie miłość i wierność do końca życia.
"I was asked to make a 50th wedding anniversary card, and at first I had no idea what papers to choose or whether to use light or dark tones. But suddenly I thought of putting in the wedding date and you had most certainly spotted the year 1964 in which the celebrating couple promised love and fidelity to the end of their lives.



Ta data sprawiła, że sięgnęłam po papiery z kolekcji Vintage Basics, dodatkowo lekko strzępiąc i tuszując je na brzegach aby nadać im trochę "historii".
Nie chcąc jednak aby kartka miała zbyt ponury charakter dodałam odrobiny turkusu aby ją ożywić.
The date made me grab the Vintage Basics papers and distress and ink them slightly to add more "history". 
But I didn't want the card to look gloomy, so I also added a touch of turqouise to brighten it up.


Do kompletu zrobiłam pudełko na kartkę, również z kolekcji Vintage Basics."
I also added a box to the set using Vintage Basics papers as well."



 
Komplet Zielonookiej powstał z tych materiałów:
Zielonooka's set was made using these:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com