piątek, 23 maja 2014

Dla Mamy / For Mum

Dzień Matki już w poniedziałek, pora na inspirację w tym temacie :-)
Mother's Day is on Monday, high time for some inspiration on the subject :-)


Która Mama nie ucieszyłaby się z bukietu róż? A w dodatku takich, które nie zwiędną? :-) Romantyczna kolekcja Victorian Garden, pełna róż, idealnie nadaje się na kartkę na Dzień Mamy:
Which Mum wouldn't be happy to receive a bouquet of roses? And especially roses that would not fade? :-) Romantic designs of the Victorian Garden collection are perfect for a Mother's Day card:


Kartka powstała właściwie w całości z papierów - od siebie dodałam jedynie wstążkę, gipiurę i dwa kwiatuszki. Jak zwykle, skomponowałam dość dużo warstw. Na środkowy panelu w paski umieściłam tagi i piękny, ozdobny zegar wycięty z arkusza dodatków:
I made the card using almost only papers - I only added ribbon, guipire and two flowers. As usually, I arranged quite a few layers. On the central panel I placed tags and the beautiful decorative clock I cut out from the Elements sheet:


Dodałam też kilka róż i listków, niektóre z nich umieszczając na piance 3D:
I also added a few roses and leaves, mounting some of them on 3D foam:


Mimo wielu warstw, kartka nie jest przesadnie przestrzenna i łatwo ją będzie zmieścić do koperty.
Despite many layers, the card isn't too dimensional and would easily go into an envelope:


A Wy macie już kartki dla Waszych Mam? :-)
Do you have cards for your Mums? :-)


Do wykonania kartki użyłam:
I used these to make the card:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com