środa, 21 maja 2014

Różany notesik / A Rosy

Nie tylko dla miłośników róż - dzisiaj inspiracja od Betik :-)
Today Betik inspires not only rose fans :-)
 

"Dawno, dawno temu miałam taki zwyczaj, że każdą kolekcję papierów Lemonade komponowałam z różami. Zatęskniłam za tym, więc dzisiaj... różany notes :-) 
"A long, long time ago I used to combine each Lemonade collection with roses. I kind of missed it, and so I today...a rosy notebook :-)

 

Skomponowany z papierów z nowszych i starszych kolekcji... Takie maleństwo w sam raz do torebki :-) 
I combined papers from older and newer collections... Just a little something perfect to carry around in a purse :-) 



Z przepięknym stemplowanym napisem (choć w ofercie Lemonade jest ich całkiem sporo ten wzór akurat świetnie wpisuje się w klimat notesu). 
I used this gorgeous sentiment stamp (Lemonade has plenty of them in the store, but this particular one matches the style perfectly).





Niby nic takiego a nastrój od razu mi się poprawił :-) Tak dawno nie robiłam nic z różami..."

It isn't much, but it immediately cheered me up :-) I haven't created anything with roses for so long..."


Betik użyła tych produktów:
Betik used these products: 

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com