piątek, 16 maja 2014

Śmiej się! / Laugh!

Na weekend mamy dla Was inspirację od Anuszki :-)
For the weekend we have some inspiration from Anuszka especially for you :-)

"Ostatnio kupiłam tanią ramkę i postanowiłam jej użyć do mojego projektu.Ponieważ jest ona bardzo ciemna (czarna albo w kolorze naprawdę ciemnego, czekoladowego brązu) uważałam, że reszta powinna być całkiem stonowana, ale nie oznacza to, że nie można zawrzeć tu kolorowych elementów. Popatrzmy! 
I have recently bought a really cheap frame and I decided to use it for my project. Because it's really dark (black or really dark chocolate brown) I believed that the rest has to be quite tonned but it doesn't mean that you can't include some colourful elements. Let's have a look!

 
Użyłam mojej ulubionej kolekcji wszech czasów - Vintage Basics. Połączyłam ją z brązowym papierem z kolekcji At the seaside. Pokryłam ją warstwą czarnego tuszu, aby była ciemniejsza. Następnie dodałam papierową ramkę. 
I used my favourite collection of all times - Vintage Basics. I connected it with a brown sheet of paper from the At the seaside collection. I covered it with a layer of black ink to make it darker. Then I added a paper frame. 
 
 
W internecie znalazłam urocze zdjęcie kobiety siedzącej i śmiejącej się w budce na zdjęcia. Myślę, że jest naprawę wspaniała, więc dodałam również cytat na temat śmiechu. 
On the Internet I found a lovely photo of a woman sitting and laughing in a photo booth. I think it's really adroable so I added a quote about laugter. 
 
 
Następnie dokleiłam kwiatki i metalową płytkę oraz ćwiek. Te elementy rozjaśniły projekt i go ożywiły.
Next, I glued some red flowers a metal plate and a brad. These elements brightened the project and made it more vivid.

 
Uwielbiam robić ramki, więc zaglądajcie do nas, żeby być na bieżąco z większą ilością takich projektów. :-)"
I love making frames so stay tuned for more of such projects. :-)"


Do zrobienia ramki Anuszka użyła: 
To make her frame Anuszka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com