środa, 14 maja 2014

Morskie życzenia / Sea Wishes

Fasoolka inspiruje dzisiaj wszystkich miłośników morza:
Today Fasoolka inspires all sea lovers:
 

Kolekcja "At The Seaside" jest moją ulubioną i uwielbiam po nią sięgać. Wspaniale oddaje nadmorski klimat i po prostu tnie się sama :-) Dzisiejsza kartka jest dla małego miłośnika łódek i morza:
The "At the Seaside" collection is my favourite and I love working with it. It creates a marine climate perfectly and it just cuts itself :-) My today's card is for a little fan of boats and the sea:


Z półkoli wyciętych z różnych papierów ułożyłam łódkę z żaglami i fale:
I arranged some semi-circles into the shape of a boat and waves:


Mam nadzieję, że się spodoba."
I hope he would like it."


Kartka Fasoolki powstała z tych materiałów:
Fasoolka's card was made using these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com