poniedziałek, 5 maja 2014

Tag z metalowymi elementami / Tag With Metal Elements

Na dobry początek tygodnia mamy cudny vintage'owy tag od Anuszki :-)
For a good beginning of the week we have a gorgeous vintage tag by Anuszka :-)


"Kto nie lubi tagów? I kto nie lubi ich z metalowymi elementami vintage? Wzięłam ich kilka, położyłam na biurku i postanowiłam zastosować w moim tagu. Użyłam mojej ulubionej kolekcji - Vintage Basics, która pasuje do absolutnie każdego papieru na świecie.
Who doesn't like tags? And who doesn't like them with some vintage metal elements? I took some of them, placed on my desk and decided to use in my vintage tag. I used my favourite collection - Vintage Basics which matches absolutely any paper in the world.
 
 
 
Następnie dodałam czekoladowo brązowe paski papieru z kolekcji Vineyard dookoła taga, żeby go nieco przyciemnić.  
Then I added chocolate brown stripes of paper from the Vineyard collection around the tag to make it a little bit darker.
 
 
Następnym krokiem było ułożenie elementów, aby ukończyć projekt. Użyłam arkusza z elementami z kolekcji Victorian Garden i wycięłam piękny zegar. Dodałam metalową sowę i całe mnóstwo innych metalowych elementów, które pasowały do projektu.  
The next step was to arrange the elements to complete the project. I used the Victorian Garden sheet with elements and I cut out the beautiful clock. I added metal owl and a whole bunch of other metal elements that matched the project.
 
 
Trochę zielonych liści ożywiło tag. Ostatnim elementem były fragmenty juty, które dodały tekstury. 
Some green leaves brightened up the design. The final touch were stripes of jute that added some extra texture to the tag.


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zbierania metalowych elementów i użycia ich w Waszych projektach."
I hope that I've inspired you to assemble your metal things and use them in your projects."


Na tagu Anuszki znajdziecie:
In Anuszka's tag you'll find: 

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com