środa, 7 maja 2014

Kwiaty i media / Flowers And Media

Dla miłośników mediów karteczkę przygotowała dziś Betik:
Betik created a card for all fans of media:
 

"Fiolety i róże to chyba mój ulubiony zestaw kolorystyczny ostatnio :-) Dziś zdobią moją kartkę. Jej głównym elementem jest warstwowa kompozycja przypominająca kwiat. 
"Purples and pinks has been my favourite colour combo lately :-) Today these colours are in my card. Its main element is a layered composition that looks lika a flower.



Bazę stanowi stempel z motywem serwetki, środkowa warstwa to stempel do journalingu, którego środek wypełniłam fragmentem papieru w róże i uczyniłam tym samym ostatnią warstwą tej składanki (oczywiście każda warstwa dla lepszego efektu podklejona jest kosteczkami 3D). 
I made the base using a doily stamp, the middle layer is a journaling stamp, and a circle cut out from the roses paper makes the top of this "sandwich" (of course each layered is mounted on 3D dots for a better effect).



W dolnej części kartki wykorzystałam gotowy border z tym samym motywem kwiatów wycięty z arkusza dodatków, który podkleiłam tiulem. Wisienką na torcie zaś jest własnoręcznie zrobiony ćwiek (pustą bazę ćwieka "wyłożyłam" maleńkim kółkiem wyciętym z różanego arkusza i pokryłam go glossy accents). 
I used a flower border in the lower part of the card and layered it upon a strip of tulle. The icing on the cake is a handmade brad (I placed a tiny circle punched out of the roses paper and covered it with glossy accents).


Kartka jest mocno mediowa, ale tu i ówdzie widać, który papier był moja bazą :-) Kartka powstała z papierów z kolekcji Victorian Garden - jest fantastyczna!
The card is filled with media, but here and there you can spot the base paper :-) The card was made using the Victorian Garden papers - a fantastic collection!



Betik użyła tych produktów Lemonade:
Betik used the following Lemonade products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com