środa, 25 czerwca 2014

Zapachowa świeczka dla mamy / Scented Candle For Mum

Mały prezent sprawi radość i bez okazji :-)
A little gift can bring joy even on no occassion :-)
 
 
"Kupiłam mojej mamie świeczkę, bez jakiegokolwiek powodu. Po prostu ładnie pachniała :-) Po sekundzie wpadł mi do głowy pomysł, żeby ją ozdobić i wtedy ją wręczyć. Jest zielona, o ziołowym zapachu, więc naturalnym wyborem była kolekcja papierów Victorian Garden.
"I've bought a candle for my mum for no reason at all. It just smelt good :-) After a second I came up with an idea to embellish it a bit and then give it to her. It's green with a herbal scent so the natural choice of papers was the Victorian Garden collection.


Ozdobiłam świeczkę paskiem papieru i kawałkiem koronki. Następnie dodałam kwiatki i liście oraz, oczywiście, motyle.
I embellished the candle with a stripe of paper and a piece of lace. Then I added some flowers and leaves and, of course, butterflies.
 

 
Żeby wyrazić coś więcej, wycięłam mały tag z tej samej kolekcji, odbiłam wzór okrągłego stempla z tekstem i zembossowałam go przy użyciu białego pudru. Następnie dodałam kwałek sznurka i gotowe!
To express something more I cut out a small tag from the very same collection, stamped the round text and embossed it with white powder. Then I added a piece of string and I was ready to go!


Teraz świeczka wygląda i pachnie jak ogród. :-)
Now the candle both looks and smells like a garden. :-)
 
 
 
Żeby ozdobić tak swoją świeczkę, będziecie potrzebować: 
To embellish your candle like that you'll need:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com