poniedziałek, 7 lipca 2014

Urodziny świąteczne / Holiday Birthday

Dzisiaj Fasoolka pokazuje, jak można odmienić świąteczne papiery!
Today Fasoolka shows how to change Christmas papers!
 
"Ostatnio przeglądałam papiery i znalazłam jeden "świąteczny", który zawsze bardzo mi się podobał, ale zupełnie nie wiedziałam jak go wykorzystać.
Świetny wzór w romby podpowiedział mi pomysł i powstała taka karteczka :-) 
"I've been going through papers lately and found one "Christmas" sheet I always liked, but had no idea how to use it.
But the great rhombus pattern gave me an idea and I created this card :-)
 
 
 
A planowałam z niego prace świąteczne ;-)".
And I planned some Christmas creations with it ;-)".



Do wykonania kartki Fasoolka użyła:
To make her card Fasoolka used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com