piątek, 4 lipca 2014

Zaproszenie na sesję zdjęciową / Photoshoot Invitation

Dzisiaj Anuszka zaprasza na sesję :-)
Today Anuszka invites you to a photoshoot :-)


"Moja siostra jest fotografem i została poproszona o dostarczenie swoim klientom zaproszenie na sesję zdjęciową. Wytyczne były proste: miałam użyć beżowego, niebieskiego i żółtego koloru. Wzięłam wszystkie papiery i połączyłam je, aby stworzyć prostą kartkę. 
"My sister is a photographer and she was asked to provide her clients with a photoshoot invitation. The guidelines were simple: I was supposed to use beige, blue and yellow colours. I took all the papers and joined them together to complete a simple card. 

Dodałam trochę koronki, żeby rozjaśnić projekt i kwiaty... ponieważ są ładne. :-) 
I added some lace to brighten up the project and some flowers... because they are pretty. :-)
Wycięłam trochę liści, używając dziurkacza. Dodałam również taśmę piankową, aby dodać trochę przestrzenności projektowi.
I cut some leaves by using a puncher. I also added foam tape to bring some dimention to the project.
Mam nadzieję, że kartka się spodoba. :-)"
I hope that the card will be appreciated. :-)"


Do zrobienia zaproszenia Anuszka użyła: 
To make her invitation Anuszka used: 

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com