środa, 2 lipca 2014

Chłopcy i kwiaty / Boys And Flowers

Na dzisiaj mam dla Was chłopięcy layout z kwiatami :-)
Today I have a boy flowery layout for you :-)


Czy kwiaty pasują do scrapów chłopięcych? Moim zdaniem jak najbardziej, a przynajmniej dopóty, dopóki nie przeszkadzają bohaterom tychże scrapów :-) Moi chłopcy nie protestują, więc korzystam z tego - z takim efektem:
Are flowers appropriate for boy layouts? I think they do, at least as long as they don't bother the featured boys :-) My boys don't protest yet, so I enjoy the fact - and here's the result:


Na "drewnianym" tle dobrze widoczne są białe ozdoby - dlatego dodałam wzory i tytuł przy użyciu masek i białego gesso:
White embellies are well visible against the "wooden" background and so I added patterns and the title using templates and white gesso:


Pod zdjęciem umieściłam skrawki różnych papierów i tag z arkusza dodatków:
I placed pieces of various papers and a tag from the Elements sheet:


I wreszcie kompozycja kwiatowa:
And the flower cluster:


Do kwiatów przestrzennych dodałam kilka wyciętych z papieru:
I added a few flowers cut out from paper to the dimensional ones:


A jak Wy uważacie - kwiaty pasują do chłopaków?
What do you think - do flowers suit boys?


Do wykonania scrapa użyłam:
For my layout I used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com