środa, 14 października 2015

I na koniec... / And finally...

I oto ostatnia nowa Projektantka w naszym zespole. Cieszymy się, witając wśród nas...
And here comes the last new Designer in our Team. We're happy to welcome...




Asikaz_j!


"Z wielką dumą i radością dołączam do wspaniałego DT Lemonade. :) Mam nadzieję że sprostam temu wyzwaniu i moje prace staną się dla Was miłą inspiracją.
Na co dzień prowadzę własną firmę, zajmuję się dziećmi, domem i ogrodem. Radość, jaką daje zabawa papierem odkryłam stosunkowo nie tak dawno, ale odtąd stało się to moją wielką pasją, a także sposobem na życie. W mojej pracowni powstaje dużo różnych pamiątek, zaproszeń, albumów i przede wszystkim kartek.
W swoich pracach często zamykam cząstkę mojego ogrodu - kolory, kwiaty, motyle, dodatki. Musi być romantycznie, delikatne i subtelne - to mój ulubiony styl. Perełki, tiul, koronki to jest to, bez czego nie potrafię się obyć." 
"I'm so proud and happy to join the great Lemonade DT :-) I hope to be up to the task and my creations will be a nice inspiration to you.
On a daily basis, I run my own business, take care of my kids, home and garden. I discovered the joy of papercrafts not so long ago, but it's been my passion and a way of life ever since. I create a lot of keepsakes, invitations, albums and most of all, cards.
I often include my garden inspiration in my projects - colours, flowers, butterflies, embellishments. My work has to be romantic, subtle and delicate - it's my favourite style. I can't do without pearls, tulle and lace."

Zanim zobaczycie prace Asi w Lemonade, obejrzyjcie jej twórczość na blogu.
Before you see Asia's works here on the Lemonade blog, visit her blog.

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com