piątek, 6 listopada 2015

Chłopięce akwarele :-) / Boy Watercolour :-)

Dzisiaj mam dla Was kolorowy layout z kolekcji Watercolour my world :-)
Today I'd like to share a colourful layout I made using the Watercolour my world collection :-)


Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nasze nowe kolekcje można podzielić według zasady: "This is a man's world" to kolekcja męska, a "Watercolour my world" - bardziej kobieca, romantyczna. Dlatego oczywiście postanowiłam stworzyć chłopięcy layout z akwarelowych papierów :-)
At first glance, it seems our newest collections can be assigned according to the rule: "This is a man's world" is masculine and "Watercolour my world" - feminine and romantic. And so of course I decided to make a boy page using the watercolour papers :-)


Najpierw spryskałam tło złotą mgiełką, a potem nastemplowałam kropki stemplem do tła. 
First I sprayed the background with golden mist, and then I added some dots with a background stamp.


Pod zdjęciem ułożyłam kilka różnych wzorów z kolekcji, dodałam pasek mini dodatków i ułożyłam tytuł korzystając z arkusza alfabetu samoprzylepnego. Na samym zdjęciu przykleiłam kilka wyciętych z mini dodatków "ozdób" :-)
I matted the photo with several various patterned papers, added a strip of mini elements and arranged the title of the layout using the alpha stickers. I also added some "embellies" I cut out from the mini elements strip:




Dodałam pasujące kolorystycznie kwiaty, złote elementy tekturowe i buttony:
I added flowers in matching colours, golden chipboard elements and some buttons:


Na koniec odbiłam w rogu definicję słowa "szczęście":
And finally I stamped a defitinition of the word "happiness" in the corner:


I jak Wam się podobają akwarele w chłopięcym wydaniu? :-)
And how do you like the watercolours in the boy version? :-)


Do stworzenia LO użyłam:
I used the following to make the LO:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com