środa, 4 listopada 2015

Nie(męski) layout / Non(masculine) Layout

Dzisiaj swoją pierwszą pracą dla Lemonade dzieli się AniaB:
Today AniaB shares her first project for Lemonade:
 
 
"Chciałam się dziś serdecznie z Wami przywitać :-)
"I'd like to say a heartfelt "hello" to you today :-) 
Moją pierwszą pracą na tym blogu jest layout który powstał na cudownej kolekcji "This is a man's world" - natomiast moje Lo wcale męskie nie jest ;-) No, może troszkę, tak tylko dla przekory!
My first creation on this blog is a layout that I made using the gorgeous collection "This is a man's world" - however, my layout is not at all masculine ;-) Oh well, perhaps a bit, just teasingly!


Na bazę, czyli sklejone dwa papiery, nałożyłam przez maskę gesso białe i czarne, potem trochę pochlapałam i na końcu trochę postempowałam ;-) 
Onto the background base, composed of two layered papers, I applied black and white gesso with a stencil, then splashed a bit and finally added some stamping ;-)

 
Przestrzeń, którą widać, osiągnęłam dzięki tekturze ;-) Zdjęcie wycięłam z gazety i podkleiłam grubym papierem, na koniec kilka dodatków.: czapa, muszka i oto jest! - podoba Wam się?"
I got the dimension you can see thanks to chipboard ;-) I cut out a photo from a magazine, matted with thick paper and added some images: the hat and bowtie and here it is! - do you like it?"



A jeśli się Wam podoba, możecie wykonać podobny layout, wykorzystując:
And if you do like it, you can try and make a similar layout, using the following:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com