piątek, 20 listopada 2015

Coraz bliżej Święta / Christmas Is Coming

Asikaz_j pokaże Wam dzisiaj, że wcale nie potrzebujecie świątecznych papierów, by stworzyć piękną, świąteczną kartkę :-)
Today Asikaz_j proves you don't need holiday papers to make a beautiful Christmas card :-)
 
 
 
"Sezon na świąteczne kartkowanie trwa, pora więc by i w Lemonade wprowadzić klimat świąt. A jak przygotować kartkę świąteczną z nieświątecznych papierów? Wystarczy wybrać papiery w kolorze brązu, beżu i dodać do nich odrobinę turkusu bądź czerwieni.
Ja dziś postawiłam na turkus:-)
"The Christmas cardmaking season is in, time to introduce some Christmas feel to Lemonade too. How to make a holiday card using non-themed papers? You just need to choose brown and beige papers and add some turqouise or red. I went for the turqouise :-)
 
 
Wykorzystałam papier z motywem desek z kolekcji This is the man’s world i kolekcji Vintage Basic. Oba papiery rozbieliłam gesso, mażąc je we wszystkie strony niezbyt elegancko ;-)
Dodałam zimowe gwiazdki zrobione przez maskę i ułożyłam kompozycję. 
I used the woodboard paper from the "This is a man's world" collection and the script design from the Vintage Basics set. I whitened both papers with gesso, smearing it in all directions not very elegantly ;-) Then I added wintery stars from a stencil and arranged my flower combo.
 
 
Głównym elementem jest stempel, którego odbitkę zembossowałam białym pudrem. Stempel ozdobiłam bukietem kwiatów, oprószonych obficie brokatem. Dodałam piękną turkusowo-złotą kokardę, mnóstwo lekkich sznureczków, tiul, koronki i inne drobiazgi. 
The main motif is a sentiment stamp that I heat-embossed with white ep. I decorated it with a flower cluster covered with glitter. I added a beautiful turqouise-golden mesh bow, lots of light strings, tulle laces and other embellies.
 
 
Kompozycję wzbogaciły też zimowe tekturki ostrokrzewu, obsypane skrzącym się śniegiem.
Całość prezentuje się ciepło i klimatycznie.
I also added chipboard holly leaves covered with glitter snow. The whole design is warm and has a holiday feel to it.
 
 
 
A jak Wy tworzycie zimowe prace z niezimowych papierów?"
And how do you make wintery projects using non-wintery papers?"
 
 
Asikaz_j użyła:
Asikaz_j used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com