środa, 13 stycznia 2016

Czekoladownik dla babci / Chocolate Box For Grandma

Dzień Babci i Dziadka tuż tuż, czas pomyśleć o prezentach, najlepiej tych własnoręcznie zrobionych :-)
The Grandparents' Day is just around the corner, it's time to think of some gifts (best, of course, if they are handmade :-) )


Widzieliście nasze styczniowe wyzwanie? Proponujemy w nim podzielenie się z nami Waszymi pomysłami na prezenty dla Babci i Dziadzia. Jako moją inspirację na wyzwanie przygotowałam czekoladownik dla dziadka, a dzisiaj mam wersję dla babci:
Have you seen our January challenge? We ask you to share your ideas for handmade gifts for Grandma and Grandpa. My inspiration sample for the challenge was a chocolate box for grandpa, and today I have the one for grandma to share:



Bazowe gotowe pudełko ozdobiłam papierami z kolekcji Watercolour MyWorld...
I decorated the ready made base with Watercolour My World papers...



...do których dobrałam elementy z kolekcji Victorian Garden i Vintage Basics:
...which I matched elements from the Victorian Garden and Vintage Basics collections:



Elementy papierowe uzupełniłam kompozycją kwiatową i tekturowymi dodatkami.
I completed the paper elements with a flower cluster and some chipboard pieces.


Wewnątrz znajduje się kieszonka na tabliczkę czekolady i wkładka na wpisanie życzeń:
Inside I placed a pocket for a chocolate bar and a piece of cardstock for writing in wishes:


Życzę wszystkim Babciom dużo szczęścia i słodyczy :-)
I'd like to wish all Grandmas lots of happiness and a sweet life :-)


Czekoladownik powstał z:
I made the chocolate box:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com