piątek, 15 stycznia 2016

Życie i sztuka / Life And Art

Dzisiaj AniaB inspiruje miłośników art-journali :-)
Today AniaB inspires fans of art journals :-)

"W ramach mojej kolejnej inspiracji przygotowałam dla Was wpis w żurnalu.
"For my today's inspiration for you I created this entry in my art journal.

 
Jako baza posłużył mi tutaj papier z kolekcji Vintage Basics który najpierw prawie cały lekko zagessowałam, by łagodniej przyjmował media, a później należycie pochlapałam mgiełkami ;-) 
I used a Vintage Basics sheet for my background. I first applied a thin layer of gesso all over it to make it accept media better, and then sprayed generously with mists ;-)


Na koniec panią wyciętą z gazety podkleiłam papierem kraftowym i dodałam kilka stempli i naklejek, które w połączeniu  z wcześniej odbitymi pastą strukturalną napisami stworzyły myśl przewodnią."
I cut out a lady image from a magazine, matted it with kraft paper and added some stamps and stickers that together with words stamped with texture paste made my motif."



Do stworzenia tej artystycznej strony AniaB użyła:
To create this artistic page AniaB used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com