środa, 17 lutego 2016

Wielkanocne kolorowanki / Easter Coloured Images

Dzisiejszy post zaczynamy od małego ogłoszenia o zmianie w szeregach naszego Zespołu. Z żalem żegnamy Martę - JaMajkę. Dziękujemy Marto za te kilka miesięcy pięknych inspiracji i życzymy wielu sukcesów craftowych! 
Za to z prawdziwą radością witamy w naszym gronie znaną ekspertkę kolorowania kredkami - Weronikę Górak-Pietrowską, czyli Werciakol! :-)
Let's begin today's post with a small announcement about a change in our Design Team. We regret to say goodbye to Marta - JaMajka. Thank you Marta for your beautiful inspiration through the last couple of months. We wish you lots of crafting successes!
But at the same time we are thrilled to welcome a well-known colouring expert - Weronika Górak-Pietrowska, a.k.a. Werciakol :-)

  
"Zacznę może od przedstawienia siebie :-) Każdy, kto mnie zna, wie, że zarażam kolorowaniem. Koloruję kredkami wszędzie- nawet w kolejce u lekarza. Stemple i kredki to coś, co przepełnia mnie do dna. Do tego kubek z kawą i mnie nie ma. Cały świat mógłby przestać istnieć, a ja bym tego nie zauważyła! Na co dzień jestem zwykłą kurą domową, ale czasami sięgnę też po ołówek i coś narysuję." 
"Let me start with introducing myself :-) Anyone who kows me also knows I infect others with colouring passion. I colour with my watercolour pencils everywhere - even when waiting at the doctor's. Stamps and colouring pencils are something that fills me to the brim. Plus a cup of coffee and I'm away. The world might stop to exist and I wouldn't notice! I'm just a housewife, but sometimes I grab a pencil and draw too."

Zgodnie z tą zapowiedzią, Werciakol przygotowała już dla Was piękne inspiracje - tylko zobaczcie, jak pięknie wyglądają Lemonadowe stemple, które znajdziecie w dziale "Stemple do kolorowania" :-)
Following her statement, Werciakol already created beautiful inspiration for you - just take a look at how gorgeously our colouirng stamps look (you will find them in the "Stamps for colouring" section in our store):

"Jako moją pierwszą inspirację chciałam Wam pokazać dwie bardzo proste- ale efektowne kartki wielkanocne, które można wykonać z pomocą stempli do kolorowania.
Ten temat jakoś nie jest moim ulubionym. Ale stemple z tego okresu są zawsze bardzo słodkie - aż chce się je kolorować.  Obie kartki są do siebie podobne, tylko układ lekko zmieniłam. 

"For my first post I'd like to share two simple but impressive Easter cards you can make using stamps for colouring. The subject is perhaps not one of my favourites, but theme stamps are always so sweet, you can't help colouring them. Both my cards are similar, I just change the design a little.


Każdy stempel ma w sobie to coś, i czasami nawet nie widzimy jego potencjału, zanim go nie pokolorujemy. 

Each stamp has that special feature to it, only sometimes we can't see its potential until it gets coloured.
 


Pierwsza kartka jest ze stemplem z koszyczkiem- kolorowałam go oczywiście kredkami akwarelowymi.

My first card features the Easter basket image - I coloured it with my watercolour pencils, of course.
 


Tło jest dość płaskie, za to stempel jest mocno wyciągnięty do przodu. Do tego dołożyłam kilka delikatnych kwiatuszków. 

The background is pretty flat, but the stamp is exposed and raised to the front. I also added some delicate flowers.
 


Tło jest połączeniem zielonego i różowego papieru - dodałam na nim stemplowany napis:

The background combines green and pink - and I added stamped sentiment onto it:



Druga kartka jest z Arinką z babką wielkanocną.  Wykorzystałam te same papiery i ten sam stempel z napisem.
My second card features Arinka with Easter cake. I used the same papers and sentiment stamp. 





Obie kartki dodatkowo lekko pogessowałam i pochlapałam  splashem by dodać im lekkości. Akwarelowe papiery idealnie pasują na Wielkanoc i pięknie komponują się z kolorowanymi stemplami."

I added some gesso and splashes to the backgrounds of both cards to add lightness. The Watercolour papers are perfect for Easter and beautifully match coloured images."


Werciakol wykorzystała:
Werciakol used:

1 komentarze:

el pisze...

są cudowne. A ja nie potrafię kolorować .....

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com