środa, 10 lutego 2016

Wyjątkowa miłość / Special Love

W lutym sporo mówimy o miłości - niekoniecznie musi to być ta romantyczna.
In February we speak much about love - and it doesn't have to be a romantic one.


Na pierwszy rzut oka kolekcja "This is a man's world" nie ma wiele wspólnego z miłością - ale jednak ma :-) Wśród cytatów na pasku mini dodatków znajduje się jeden, który mówi o wyjątkowej więzi - między ojcem i dzieckiem. Postanowiłam wykorzystać go jako motyw przewodni layoutu:
Seemingly, the "This is a man's world" collection doesn't have much to do with love - but it does :-) Among quotations in the Mini elements strip there's one that says about a special bond - the one between a father and his child. I made it the main motif of my layout:


Najpierw w tle odbiłam stempel do tła z serii Basic oraz motyw zegara z zestawu, który upolowałam na wyprzedaży (która jeszcze trwa, warto skorzystać!). Następnie ułożyłam kawałki różnych papierów:
First I stamped a Basic series stamp on the background paper, as well as a stamp from the set I bought on the great sale (which is still on, take your chance!). Next I layered several pieces of papers:


Pomiędzy warstwami umieściłam naklejki z arkusza do kolekcji:
In between the layers I placed stickers from the sticker sheet to the collection:


Wspomniany cytat to równocześnie tytuł i journaling:
The quotation I mentioned is both the title and journaling:


Nie mogło zabraknąć kompozycji kwiatowej, do której dodałam też elementy tekturowe i ozdobny button:
I couldn't do without a flower cluster to which I added chipboard pieces and a decorative button:


Na layoucie znajdziecie:
In my layout you can find:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com