poniedziałek, 14 marca 2016

Powiew wiosny / Spring Breeze

Rozpoczynamy kolejny tydzień inspiracji - z Asikaz_j:
Let's begin another week of inspiration - with Asikaz_j:
 
 
"Po pięknej i słonecznej niedzieli, mam dla Was pracę błękitną jak wiosenne niebo, z różowym kwiatem i mnóstwem dodatków. 
"After a beautiful sunny Sunday I have a card as blue as the spring sky, with a pink flower and lots of embellishments:
 
 
Stempel idealnie pasuje na urodzinową bądź imieninową okazję :-)
The sentiment stamp is perfect for a birthday or nameday :-)


W pracy połączyłam papiery z kolekcji "Watercolor my world" i "Victorian Garden". Różowy kwiat zrobiłam samodzielnie, całość kompozycji rozbieliłam liliami ułożonymi na tiulu.
In my project I combined the "Watercolor my world" and "Victorian Garden" papers. I made the pink flower myself and lightened the flower cluster with white lilies on tulle.
 
 
Na koniec całość pociapałam gesso, by nadać pracy delikatniejszy wygląd." 
As a finishing touch I added gesso here and there to make the card look more delicate".
 
 
Wiosenna kartka Asikaz_j powstała z:
Asikaz_j's spring card was made using:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com