środa, 9 marca 2016

Wiosenne urodziny / Spring Birthday

Nie tylko "okrągłe" urodziny zasługują na ręcznie wykonaną, unikatową kartkę :-)
Not only the "round" birthdays deserve a unique handmade card :-)


Na urodziny pewnej starszej damy przygotowałam delikatną kwiatową kartkę w stylu vintage:
For a certain old lady's birthday I created this delicate flowery card in the vintage style:


Kartka powstała z połączenia trzech kolekcji: This is a man's world, Watercolor my world i Vintage Basics - wybrane arkusze świetnie pasują do siebie i tworzą harmonijną całość:
The card was made using three collections: This is a man's world, Watercolor my world and Vintage Basics - selected sheets match perfectly and make a harmonious whole:


Do papierów dobrałam kwiaty w delikatnych kolorach i zawieszkę z kameą:
To the papers I added flowers in pastel colours and a cameo charm:


Na etykietce z arkusza dodatków nastemplowałam ozdobny napis i embossowałam złotym pudrem:
I stamped the sentiment on a tag I cut out from the Elements sheet and heat-embossed it with golden ep:



Mam nadzieję, że się spodoba :-)
I hope the birthday lady would like it :-)


Korzystałam z tych produktów:
I used the following products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com