piątek, 22 kwietnia 2016

Bukiet na lnie / Boutquet On Linen

Szydełkiem w oko słynie z "męskich" projektów, ale w romantycznym klimacie czuje się równie doskonale :-)
Szydełkiem w oko is famous for her "masculine" projects but she does equally perfect in a romantic style too :-)
 
 
"Na dziś przygotowałam kartkę ślubną, która wygląda troszkę jak kopertówka. Przynajmniej ja ją tak postrzegam :-)
"For my today's project I made this wedding card that looks a bit like an envelope card. At least it does to me :-)


Połączyłam ze sobą cudny papier ze wzorem płótna z kolekcji "This is a man's world" oraz papier z napisami z kolekcji "Vintage Basics".
I combined the beautiful linen paper from the "This is a man's world" with the handwriting pattern from the "Vintage Basics" collection.
 
 
Element wieczka podkleiłam kosteczkami 3d, żeby nadać troszkę przestrzenności:
I mounted the flap part on 3D dots to add dimension:
 
 
Udekorowałam stemplem z ozdobnym napisem...
I added the ornate sentiment stamp...


...tekturką oraz bukietem jasnych kwiatów z dodatkiem pereł.
...a chipboard piece and a bouquet of light flowers with some pearls.
 
 
Prawda, że wyszło dosyć elegancko?"
Turned out pretty elegant, didn't it?"
 
 
Dosyć elegancka kartka powstała z udziałem:
This pretty elegant card was made using:
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com