środa, 20 kwietnia 2016

Męskie marzenia / Masculine Dreams

Werciakol na pewno nie ma problemów ze stworzeniem świetnej męskiej kartki :-)
 Werciakol has no problem at all with making a great masculine card :-)


"18 mieć lat... oj kiedy to było! Każdy chłopak w tym wieku chce już mieć prawo jazdy. Kartka na 18 urodziny, którą na dzisiaj przygotowałam, też taka trochę jest o tym pragnieniu. 
"To be 18...oh that was a long time ago! Every boy at this age wants to have a driving license. And the 18th birthday card I made for todya refers to that dream too.

 

Męska w każdym calu.  Ze stemplem "Serdeczne życzenia" i cudnym autkiem, które kojarzy mi się z tym, do którego mam sentyment. 
It's masculine in every inch . With the "best wishes" sentiment stamp and a gorgeous car image - it reminds me of the one I'm very sentimental about.

 

Dodałam wiele przeszyć i warstw. Podkreśliłam okazję kilka razy, a papier gazetowy w tle jest znowu nawiązaniem do męskości :-)"
I added a lot of sewing and layers. I accented the occasion several times, and the newspaper pattern in the background says something about men too ;-)"



Werciakol wybrała te materiały:
Werciakol chose these products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com