poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Wiosenna kartka / Spring Card

Jeśli właśnie u Was pada, z pewnością kartka od Asikaz_j poprawi Wam humor :-)
If it's raining right now at your places, this card by Asikaz_j will surely cheer you up :-)
 
 
"Wiosna w pełni, mam więc dziś dla Was kartkę w kolorach wiosennego nieba, błękitną, skrzydlatą :-)
"The spring is in full bloom and so I have a spring sky blue winged card :-)
 
 
Do jej przygotowania użyłam arkusza 2 z kolekcji Watercolour My World.
Tło ozdobiłam wykrojnikiem i skomponowałam bukiet w kontrastujących kolorach.
 

  
Do zrobienia kartki czasem wystarczy tylko jeden papier. 
Sometimes you need just one paper to make a card.
 

Za to sznurki, ażurki i kropeczki – bez tego nie można się obyć:
But you can't do without strings, dots and openwork:
 
 
Motyle skrzydła są wszędzie. To równie dzięki nim kartka nabiera lekkości :-) Mam nadzieję że zainspirowaliście się trochę :-)"
Butterflies are everywhere - due to them the card gains lightness :-) I hope you got inspired :-)"
 
 
Asikaz_j użyła:
Asikaz_j used:

1 komentarze:

el pisze...

cudna jest

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com