środa, 11 maja 2016

Eleganckie podziękowanie / Elegant Thank You Card

Już niedługo koniec roku szkolnego, czas pomyśleć o kartkach z podziękowaniem dla nauczycieli.
The end of the school year will come soon, time to prepare your teachers' thank you cards.


Może szkoła nie zawsze kojarzy się najprzyjemniej, ale zawsze warto docenić ciężką pracę nauczycieli. Ręcznie wykonana kartka wyrazi wdzięczność w szczególny sposób. Na dzisiaj przygotowałam kartkę na podziękowanie dla nauczyciela języka polskiego:
Perhaps school doesn't always brigns the happies memories, but it's always worth appreciating teachers' hard work. A handmade card will express your gratitude in a special way. And so for today I made a thank you card for a Polish language teacher:


Na kartce połączyłam papiery z trzech kolekcji - razem tworzą eleganckie tło dla "księgi", którą umieściłam w centrum kartki:
The card combines papers from three collections - together they make an elegant background for the "book" I placed in the centre of my card:

 

Wydrukowałam chyba najbardziej znany cytat z literatury ;-) i umieściłam go na przyciętych fragmentach arkusza z wzorem ręcznego pisma. Księgę otoczyłam wyciętymi oraz przestrzennymi różyczkami:
I printed one of the most recognisable quotations from Polish literature ;-) and placed it upon trimmed "pages" of the handrwiting pattern. The I surrounded the book with  cut out and dimensional roses:


Karty księgi podwinęłam tak, by tworzyły przestrzenny model:
I folded the pages of the book so that they make a dimensional model:



Kartka powstała z:
I made the card using:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com