poniedziałek, 9 maja 2016

Romantyczne pastele / Romantic Pastels

Padoriaa ma dziś dla Was uroczą kartkę :-)
Padoriaa has a charming card to share :-)
 
 
"Dziś chciałam, by było romantycznie i niekoniecznie retro. Do wykonania pracy wybrałam kolor różowy oraz delikatną zieleń.
"Today I wanted it romantic but not necessarily vintage. So for my project I chose pink and light green.


W tle widzicie maskę oraz mój ulubiony stempel-border Lemonade:
You can see a stencil pattern and my favourite Lemonade border stamp in the bcakground:
 
 
Kwiatowa kompozycja w połączeniu z tekturką i innymi dodatkami stworzyła fajny klimat delikatnego stylu shabby. 
The flower cluster combined with the chipboard piece and other embellishments resulted in a nice delicate shabby style.
 
 
Pozostało dodać odpowiedni napis, troszkę pochlapać i gotowe :-) 
I only needed to add an appropriate sentiment, splash a bit and the card was finished :-)
 
 
Mam nadzieję, że praca przypadła Wam do gustu. "
I hope you'd like my creation."


Padoriaa tworzyła z:
Padoriaa created using:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com