piątek, 6 maja 2016

Romantyczny album / A Romantic Album

Wyjątkowy album przygotowała na dzisiaj Szydełkiem w oko:
Szydełkiem w oko has made a special album for today:
 
 
"Na dzisiejszą inspirację przygotowałam albumik. 
"For my today's post I have a mini album to share.
 
 
Wykorzystałam papiery i dodatki z dwóch kolekcji Lemonade: "Victorian Garden" i "This is a man's world". Kolekcje te naprawdę bardzo fajnie się łączą i uzupełniają.
I used papers and elements from two Lemonade collections: "Victorian Garden" and "This is a man's world". These collections match and complete each other really well.


Okładkę albumu okleiłam papierem, nałożyłam gesso, delikatnie pochlapałam i ozdobiłam kwiatami. W ramce umieściłam cudny stempelkowy napis (dostępny wkrótce).
I wrapped the cover in paper, applied gesso, splashed it delicately and decorated with flowers. I placed a beautiful stamp in a frame (the stamp will be available soon).
 
 
Strony albumu uzupełniłam dodatkami z arkuszy do wycinania oraz świetnymi stempelkami imitującymi niezbyt równe przeszycia maszynowe. To moje kolejne ulubione stempelki :-) Czyż nie są urocze?
I completed the pages with motives cut out from the Elements sheets and fantastic fake stitches stamps. They are my new favourites :-) Aren't they cute?






Całość wyszła  trochę romantycznie :-)".
It turned out pretty romantic ;-)"


Szydełkiem w oko użyła:
Szydełkiem w oko used:

1 komentarze:

Mrouh pisze...

Miodzio! piekne połaczenie płócienka i kwiatów.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com