poniedziałek, 16 maja 2016

Romantyczny ślub / A Romantic Wedding

Po szaleństwie komunijnym powoli wracamy do rzeczywistości ślubnej z Asikaz_j :-)
After the First Communion frenzy we slowly return to the wedding reality with Asikaz_j :-)


"Dzisiaj będzie romantycznie :-) Lekko, różowo, w sam raz na ślub :-) 
"Today is going to be romantic :-) Light and pink, just perfect for a wedding :-)

Wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji papierów: Walercolour My World – różowe bąbelki  i Vintage Basic w odcieniu brązowym. 
I used papers from two collections: Watercolour My World - the pink bubbles and one of the brown papers from Vintage Basics.



Kolorystkę kartki złagodziłam kalką, na której odbiłam kwiatuszkowy stempel. Kompozycję kwiatową przygotowałam z białych róż w dwóch wielkościach, koronek i oczywiście niezastąpionych sznurków. 
I softened the colours with a piece of vellum on which I stemped the flower stamp.Then I composed my flower cluster of white roses in two sizes, laces and of course strings I can't do without. 

Dodałam trochę gazy i oczywiście motylki, w których ostatnio się zakochałam ;-)
I added some cheesecloth and of course some butterflies I've recently fallen in love with ;-) 



Miłego tygodnia!"
Have a nice week!"


Poza stemplami z nowej kolekcji, która już wkrótce będzie miała premierę, Asikaz_j użyła:
Apart from the stamps from the new collection (to be published soon), Asikaz_j used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com