poniedziałek, 25 lipca 2016

Kartka różana / Rose Card

Padoriaa pracuje z nowymi stemplami :-)
Padoriaa works with her new stamps :-)


"W poprzednim poście pokazywałam moje nowe stemple. Dziś chciałabym zaprezentować jeden z nich - przepiękną różę - na kartce, do wykonania której mnie zainspirował.
"In my last post I presented my new stamps. Today I'd like to share one of them - the beautiful rose - in the card it inspired me to make.




Stempel pokolorowałam kredkami akwarelowymi, następnie dodałam troszkę białej Ecoliny i całość pochlapałam. 
I coloured the stamp with watercolour pencils, then added some white Ecoline and splashed the whole.



Kompozycja ułożyła się sama podczas wybierania i wycinania elementów do użycia w pracy ;-)
The design arranged as if itself while I seleced and cut out particular elements ;-)



Tekturki, koronka, metalowe dodatki. 
I added chipboard pieces, lase, metal embellies:






Zachęcam Was do kolorowania stempli - nie jest to trudne, a efekty, które możemy uzyskać są niesamowite!
Mam nadzieję, że moja "lekko retro" praca przypadnie Wam do gustu."

I do encourage you to try and colour your stamps - it's not that difficult and you can get spectacular results!
I do hope you'd like my "slightly retro" creation." 


Padoriaa użyła tych produktów:
Padoriaa used the following products:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com