środa, 27 lipca 2016

Ślubny cytat / Wedding Quotation

Dzisiaj mam dla Was ślubną kartkę z cytatem:
Today I have a wedding card with a Bible quotation to share:


W najnowszej kolekcji stempli Lemonade znajdziecie wiele cytatów, pasujących do prac na wiele okazji. Wśród nich jest stempel z cytatem z Biblii z listu do Koryntian, który to fragment jest odczytywany podczas każdej ślubnej mszy. Postanowiłam go umieścić w centrum ślubnej kartki:
In the latest release of the Lemonade stamps there are many quotations perfect for projects on various occasions. Among them you can find the Bible letter to the Corinthians quotation which is read during each marriage ceremony. I decided to put it in the centre of my wedding card:



Wykrojnikiem wycięłam ozdobne tło "ceglane" na jasnym arkuszu z kolekcji Vintage Basics, i umieściłam go na wzorze skóry, który tu z powodzeniem udaje kamień ;-)
I die-cut a decorative "brick" pattern in the light Vintage Basics paper and mounted it upon the leather pattern which here works as stone ;-)



Fragment papieru bez ażuru wykorzystałam na umocowanie ozdobnej ramki i odbitego i wyciętego cytatu oraz kompozycji kwiatowej:
I used the solid part of the background paper to mount the decorative frame, stamped quotation and the flower cluster:



Cytat ma już gotową piękną ramkę, nie potrzeba więc wykrojników, by pięknie się prezentował :-) Dodatkowo ozdobiłam ją brokatem i dodałam perełkę, a do kompozycji kwiatowej dodałam wstążkę i sznureczek:
The stamp contains a beautiful frame too and thus you don't need dies for it to look elegant :-) I also added glitter and a pearl to it, and ribbon and string to the flower cluster:



Kartka, choć prosta, jest elegancka i świetnie nadaje się na ślub. A Wy używacie stempli z cytatami? Jaki jest Wasz ulubiony?
The card, though simple, is elegant and perfect for a wedding occasion. 
Do you use quotation stamps? Which one is your favourite?


Do wykonania kartki użyłam:
I used the following to make my card:

2 komentarze:

Marzka30 pisze...

A więc wykrojnik. Na FB tak przypuszczałam a teraz wiem na pewno. Czy to jeden duży wykrojnik, czy też uzywalas go z obu stron? Super karteczka. Ramka z cytatem też mega :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :) Jeśli chodzi o cegiełkowe tło, to wykrojnik wycina narożnik, użyłam go więc z obu stron.

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com