sobota, 13 sierpnia 2016

Kurs na weekend - Bilecik na bagaż / The Weekend Tutorial - Suitcase Label

Dzisiejszy kurs Padorii łączy przyjemne z pożytecznym :-)
Today's tutorial by Padoriaa combines the pleasant with the practical :-)


"Wakacje w pełni! Część z Was wybiera się w najróżniejsze zakątki świata. Warto do jednej z kieszeni bocznych swojej walizki wrzucić adres zwrotny - (tfu tfu- nie życzę nikomu by jego walizka zaginęła) - to tak na wszelki wypadek :-)
"Summer holiday are in full bloom! Soem of you will travel to various places in the world. It's worth placing an address label in the side pocket of your luggage - (of course I don't wish anyone to lose their baggage) - just in case :-)

Wykonanie pracy rozpoczęłam od docięcia papieru i nałożenia pasty przez maskę.
Zaczekałam chwilę, aż część wyschła, resztę ściągnęłam mokrą chusteczką uzyskując ciekawy efekt.

I began my work by trimming papers and applying texture paste with a stencil. I waited a moment for the part of the pattern to dry and removed the rest with w wet wipe getting an interesting result.



Dodałam element wycięty z arkusza - gdzie wpiszę swoje dane. Delikatnie odbiłam też stemple, by następnie...
I added an element I cut out from the Elements sheet - here I'll write down my address. I delicately stamped some images, then...



...dodać kolejne elementy :-)
...added some more elements :-)


Przy krawędziach bocznych ułożyłam kompozycję z przepięknych kwiatów.
I added beautiful flowers along the edges.



Dodałam wstążkę i sznureczek ;-)
I also added ribbon and string ;-)



Całość jest płaska i naprawdę użyteczna.
Schowałam już ją w swojej walizce - teraz pozostało tylko zaplanować wakacje!

The label is flat and really handy.
I already put it in my suitcase - now I only need to plan my holidays! 


Bilecik Padorii powstał z tych materiałów:
Padoriaa used the following products for her label:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com