piątek, 12 sierpnia 2016

Zielono mi / I Feel Green

Layouty mogą mieć różne rozmiary, nie tylko klasyczne 12x12" - dzisiaj AniaB pokazuje nieco mniejszy format:
Layouts can have various sizes, not only the classic 12x12" - today AniaB shares a smaller page:
 
 
"Dziś praca na formacie 20x20. Nie jest to format łatwy dla mnie - zdecydowanie zbyt mało mam wtedy przestrzeni do zapełniania... natomiast czegóż się nie robi, by wsadzić coś do ramki 3d w salonie... :-)
"Today I'd like to share an 8x8" layout. It's not an easy size for me - definitely too little space to fill in...but wouldn't you go anywhere to put something into a deep frame in your living room? :-)


Gdy wybierałam papier pomyślałam sobie że chcę by wszystko było w odcieniach zieleni - kiedyś to zdecydowanie był mój ulubiony kolor ;-) 
When I selected papers I thought I want everything to be green - it used to be my absolute favourite! ;-)
 
 
Wybrałam też zdjęcie z kwiatami, bardzo zielone, ale na końcu zdecydowałam się że jednak przykleję tam ryjek mojego męża ;-) w końcu to nasz salon, a nie ogród botaniczny ;-)
Originally, I selected a very green flowery photo, but then I decided to put my hubby's funny face there ;-) It's our living room after all, not botanical gardens ;-)
 

W dodatku ta urocza pozycja, mocno jego... (gdybyście przejrzeli jego albumy z czasów szkolnych zrozumielibyście o co chodzi ;-)) nie mogłam się powstrzymać ;-)"
Just look at this charming pose, it's so him! (if you could see his school photos you'd know what I mean ;-)) I just couldn't resist it ;-)"
 
 
 
 
 
AniaB użyła:
AniaB used:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com