piątek, 14 października 2016

Delikatniej, subtelniej... / More delicate, subtle ...

Szydełkiem w oko czasem lubi stworzyć coś bardziej delikatnego...
Szydełkiem w oko creates something really delicate from time to time...

"Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny wpis do mojego journala.

"Today I have an art-journal entry to show you.




 Tym razem do ozdobienia kwiatowego zdjęcia wykorzystałam papiery z kolekcji Watercolour my world.
To embellish this floral photo I used Watercolour my world collection.




Dla urozmaicenia tła wykorzystałam stempel z kropeczkami i gwiazdkami oraz szwy, które postemplowałam mocno bałaganiarsko.
To make the entry more varied I stamped lots of stars and dots. I also took a stitch stamp and stamped it here and there.




Całość uzupełniłam napisami z arkusza naklejek. 
I completed my entry with some stickers from the sticker sheet.


Wyszło jakoś delikatniej niż zawsze ... "
It's a little bit more delicate than usually, don't you think?"

Szydełkiem w oko użyła:
Szydełkiem w oko used:



1 komentarze:

Kamil pisze...

Wyszło ślicznie ;)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com