środa, 12 października 2016

Jestem optymistą... / I'm an optimist ...


Art journalowy wpis w żółto-śliwkowej odsłonie prezentuje dzisiaj Aga Baraniak :)
Art journal entry in yellow and plum by Aga Baraniak is our today's inspiration for you :)

"Witajcie. Dzisiaj przygotowałam kolejny wpis do art journala, gdzie motywem przewodnim jest jazda na stopa.
"Hi. Today I'd like to share another entry to my art journal. This time the entry is about hitchhiking.


 
Wykonałam akwarelowe tło w nietypowym dla mnie zestawieniu kolorystycznym, mianowicie koloru śliwki i żółci.
I made a watercolour background with quite untypical colours for me - yellow and plum.


Postanowiłam wykorzystać do tego stempel samochód, który wycięłam i lekko podkolorowałam akwarelami w kostkach.
I decided to use a stamp with a car. I cut the stamp out and coloured it a little bit using watercolour pans.


Dodatkowo użyłam stempel, z którego wycięłam tylko dwa słowa pasujące mi do całości przesłania. Resztę słów dopisałam ręcznie.
On a separate cardstock I stamped a quotation and cut out just two words that matched my concept. Other words I wrote by hand.



Na sam koniec użyłam tych samych stempli napisowych do urozmaicenia miejscami tła swojej pracy."
Finally I stamped the background with a quotation stamp to make it more varied."


Aga stworzyła swój wpis używając:
Aga created her entry using the following:



0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com