piątek, 4 listopada 2016

Jewel box / Szkatułka


Dzisiaj Aga przygotowała dla Was wyjątkową inspirację!
Today, Aga shares an unusual creation!


"Witajcie. Listopad już się zaczął, więc powoli zbieram się do organizacji prezentów. Pierwszym, jaki w tym roku wykonałam, jest ta mediowa szkatułka. Nie zdradzę, dla kogo jest, bo moja rodzina i znajomi odwiedzają bloga.

"Hi. October has just started so it's high time to think about my christmas gifts. The first one , I made this year, is a mixed media jewel box. I can't tell who will get it because my family and friends follow the blog.




Do ozdobienia szkatułki użyłam dużej ilości różnych mediów. Jednak uważam, że najistotniejszą funkcję pełnią w mojej pracy stemple. Wieczko szkatułki ozdobiłam między innymi stemplem, który jest moim faworytem i już wiem, że bez niego się nigdzie nie ruszę - Basic obrazki 12a - z tekstem.
I used various types of media to embellish my jewel box. But the most important technique was stamping. On the top of the box there's my favorite text stamp - Basic obrazki 12aa.



Stemple poodbijałam na teksturach, a następnie dodałam na odbite wzory kaboszony szklane, żeby miały efekt 3d. Całość szkatułki bardzo mocno pochlapałam, żeby dodać jej smaczku. 
I stamped on the layered background and then I used pebbles to add dimension. I also made a lot of splashes on the jewel box to add a little spice.


Mam nadzieję, że dzisiaj moje wykorzystanie stempelków przypadnie wam do gustu. Pozdrawiam serdecznie."
I hope you like the way how I used the stamps. Hugs."

Do stworzenia tej cudownej szkatułki Aga użyła:

To create this fabulous jewel box Aga used:

1 komentarze:

Agnieszka pisze...

Śliczna szkatułka! Bardzo podoba mi się napis na jej wieczku, taki nostalgiczny, wywołujący sam przez się łagodny uśmiech.

Zapraszam serdecznie na candy: www.nozyczkirudej.blogspot.com/2016/11/candy-z-okazji-100-posta-na-blogu.html

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com