poniedziałek, 7 listopada 2016

Oto świat fana motoryzacji :) / This is a car fan's world :)


Oliwiaen zagląda dzisiaj do męskiego świata!
Today Oliwiaen steps into the man's world !


"Ostatnio dzieliłam się z Wami pomysłem na patchworkowe tło z resztek, dzięki czemu mam teraz zapas kilku gotowych teł do kartek. Dzięki temu można kartkę wykonać znacznie szybciej, w dodatku bogate tło nie wymaga wielu dodatków. Oto "męska" kartka dla miłośnika motoryzacji:

"Recently I have shared my idea to use up leftovers by creating patchwork backgrounds, and now I have a stock of prepared card backgrounds. Thus I can make a card much faster, and a busy background doesn't need many embellies. Here's a "masculine" card you could give to a car fan:



Zachowałam monochromatyczną paletę tła, dodając jedynie kilka akcentów w kolorze oliwkowej zieleni i złote zębatki z wykrojnika:

I kept the monochromatic background palette and added just a few olive green accents and golden die cut gears:
 


Dodałam drukowaną wstążkę i kilka motywów wyciętych z arkusza dodatków:
I added printed ribbon and a couple of images cut out from the Elements sheet:




Pozostało dodać stemplowany napis i metalową zawieszkę i kartka gotowa:
I only needed to add a stamped sentiment and a metal charm and my card was finished:




To naprawdę proste, spróbujcie sami!"

It's really quite easy, do try for yourselves!"


Aby stworzyć podobną kartkę może Wam się przydać:

To make a card like this you may need:
 

2 komentarze:

IWA pisze...

Oooooooo, bez kwiatka! :-)
Świetna jest!

Marzka30 pisze...

Mówiłam, że to dobry pomysł był z tym kursem, bo teraz masz kilka baz gotowych ;-)

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com