piątek, 18 listopada 2016

Mediowe ATC + filmik / A mixed-media ATC + video tutorial


Aga Baraniak stworzyła dzisiaj coś małego ale bardzo inspirującego. Na końcu posta znajdziecie video tutorial :)
Aga Baraniak created something small but still very inspiring. There's a video tutorial for you on the end of this post :)
 
"Witam Was dziś na blogu mediowymi ATC, gdzie w roli głównej występuje ważka. Wykorzystałam stempel w dwóch warstwach, co będziecie widzieć dokładnie na filmiku, do obejrzenia którego gorąco zachęcam :)
"Hi, today I'd like to share a mixed-media ATC with a dragonfly as a main element. I used two layers of the stamp to add dimention - it will be all shown step by step on my video tutorial - I warmly invite you to watch it :)


Ważkę pokolorowałam mgiełkami oraz ozdobiłam drutem. Zrobiłam sobie z niego konstrukcję, żeby utrzymał wycięte osobno skrzydła uniesione. Tak się na tym owadzie dziś skupiłam i umieściłam go jako kluczowy element….
The dragonfly was coloured with mists and embellished with a wire. I bent the wire so it would hold the wings lifted. I payed a lot of attention to this dragonfly and I wanted to place it on the front as a main element...



Dodatkowo stworzyłam sobie własne kaboszony. Na strukturę ( naniesiony wzór maską ) użyłam stemple. Następnie po wyschnięciu tuszu zalałam ten kształt preparatem, który po zaschnięciu przypomina szkło.
I also made my own pebbles. First of all I created a structure ( with a mask) and then I stamped over it. After it dried I used a special media that looks like a glass.



Mam nadzieję, że ATC przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam serdecznie."
I hope you like my ATC. Hugs."


Jeżeli spodobała Wam się praca Agnieszki spróbujcie zrobić swoją używając:
If you like Aga's creation we encourage you to make your own using the following:

4 komentarze:

RosaliaArt pisze...

przepiękna praca

DecoArtMagda pisze...

cudowny, jestem oczarowana

Unknown pisze...

Dziekuje ślicznie :) pozdrawiam

Unknown pisze...

Cieszę się, że takie emocje wywołały moje karty :) pozdrawiam serdecznie. Aga

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com