niedziela, 20 listopada 2016

Zawieszka ze zdjęciem - kurs / A photo-tag - tutorial


Szydełkiem w oko przygotowała dla Was świetny kurs. Sprawdźcie sami!

Szydełkiem w oko created a great tutorial for you. Have a look!

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia i czas przygotowania drobnych upominków czy ozdób świątecznych. Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak możecie przygotować zawieszkę ze zdjęciem, która będzie idealnym dodatkiem do prezentu dla dziadków (bo ze zdjęciem wnuka) lub fajną ozdobą choinkową.
 

Christmas is coming so it's high time to start creating small gifts and ornaments.
Today I'd like to show you an idea for a tag with a photo. It may be a nice addition to 

a christmas present for grandparents ( as you may use a grandson/granddaughter photo) or 
an unusual christmas tree ornament.


 
Moją rameczkę przygotowałam w kształcie gwiazdki, ale możecie użyć innego,dowolnego kształtu.
I created a star-shaped tag but it may be any other shape that you like.

Zaczęłam od wycięcia kształtu gwiazdki z tektury oraz papieru w deski. Ja wycięłam ją ręcznie, ale możecie skorzystać z gotowych kształtów z tektury lub wyciąć je wykrojnikami.

First of all you need to cut three stars out -  One out of the cardstock and two more out of the patterned paper ( I used woodboard pattern). My stars were hand cut but you may also use die cuts.



Skleiłam gwiazdki ze sobą.

I attached my patterned stars to both sides of a cardstock star.



Brzegi delikatnie potuszowałam i postemplowałam "przeszycia".

I delicately inked the edges of paper and stamped "stitches" on the edges.


Z papieru płótna wycięłam kółko i malutkiego taga.
Afterwards I cut a circle and tiny tag out of the linen-patterned paper.



Ze sznurka skleiłam kółko i związałam kokardki (ze sznurka i wstążeczki).
I made a circle using the twine and then created two bows ( using twine and ribbon).



Na białym papierze odbiłam stempel świąteczny i wycięłam potrzebny napis.

I stamped a christmas sentiment on the white cardstock and cut it out.



Dobrałam pozostałe elementy dekoracyjne.
I chose some other embelishments.



Całość sklejam warstwowo i ozdoba gotowa. Poza pokazanymi dodatkami gwiazdkę rozjaśniłam malutkimi, białymi śnieżynkami i perełkami.
Finally I attached the layers and my photo-tag was ready. To lighten the whole I added a few little, white snowflakes and pearls.





Moim zdaniem zawieszka jest naprawdę urocza ...Do dzieła :) Święta już niedługo...
I think the tag is really adorable ... now it's your turn :) Remember that Christmas is so close...


Lista materiałów:

Supply list:

1 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

To prawda zawieszka jest bardzo urocza, fantastyczna swiateczna dekoracja

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com